توانمندی‌های تولید

شرکت نورد آلومینیوم در حال حاضر با ظرفیت سالانه ۲۴۰۰۰ تن محصول نورد سردی و ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ مترمربع ورق کامپوزیت آلومینیومی، فعالیت می‌نماید. این شركت با برخورداری از نیروی انسانی مجرب ، تجهیزات منحصر به فرد تولیدی و آزمایشگاهی و تجهیزات مدرن متالورژی از بزرگترین تولیدكنندگان انواع محصولات آلومینیومی به روش نورد گرم در تنوع آلیاژ و ضخامت در منطقه محسوب میشود. از مزایای این روش تولیدی خواص متالورژیكی و مكانیكی بهینه نسبت به سایر روشهای تولید است . هم‌اكنون محصولات شركت انواع کویل ، تسمه، پلیت، آلومینیوم کلد، ورق رنگی، ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق‌های سینوسی ، ذوزنقه‌ای، آجدار،  ساده و محصولات آلیاژی سری ۵۰۰۰ می‌باشد. محصولات شركت به كشورهای انگلستان، ژاپن، آلمان، تركیه، عراق، افغانستان، تركمنستان، ارمنستان و …. صادر گردیده است.

 توانایی تولید انواع ورق آلومینیوم، ورق کامپوزیت، ورق رنگی، آلومینیوم کلد، ورق ساده و آجدار

کویل، ورقهای فرمدار سینوسی و ذوزنقه ای، تسمه، پلیت

محصولات آلیاژی سری ۵۰۰۰

برخورداری از تكنولوژی نورد گرم NASH   ایالات متحده ، تولید آلیاژهای سری ۵۰۰۰ به ویژه با درصد منیزیوم بالاتر از ۲ درصد را برای این شركت فراهم آورده است و عنوان تنها تولید كننده این محصولات ( با درصد منیزیوم بالاتر از ۲ ) در كشور ، یكی دیگر از افتخارات و توانایی‌های منحصربفرد این شركت می‌باشد. از خصوصیات این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • استحكام بالا

  • مقاومت به خوردگی بسیار خوب مخصوصاً در محیط‌های دریایی

  • قابلیت جوشكاری بسیار خوب

  • قابلیت فرم‌پذیری مناسب

  • قابلیت آنودایزینگ بسیار خوب

این محصولات در صنایع مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع نفت و گاز، صنایع خودرو، صنایع الكتریكی، ساخت واگن قطارهای شهری، مخازن و … كاربرد دارند . این سری آلیاژی شامل آلیاژهای مختلفی است كه از پركاربردترین آنها ، آلیاژهای ۵۰۵۲ و ۵۷۵۴ هستند.

شرکت نورد آلومینیوم در زمره شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولید آلومینیوم کلد و آلیاژهای گروه ۵۰۰۰ می‌باشد

(Production Table (5xxx Series

Hot Rolling Plate  &   Sheet  &   Coil – Strip

ورق آلومینیوم اراک

توانمندی تولید انواع آلیاژ

آلیاژ آلومینیوم

تجهیزات و ماشین آلات تولیدی

تجهیزات آلومینیوم